Pytania?

PYTANIA?

  • Czy istnieje możliwość określenia wyłączności terytorialnej?
  • Tak, oczywiście. Wyłączność terytorialna jest ustanawiana automatycznie w miastach do 50 tysięcy mieszkańców. W pozostałych przypadkach to kwestia indywidualnych rozmów z potencjalnym Franczyzobiorcą.
  • Czy jeden Franczyzobiorca może otworzyć więcej niż jeden Punkt Franczyzowy SklepReklamowy.pl?
  • Tak, jednak nie wcześniej, jak w miesięcznych odstępach czasowych pomiędzy otwarciami kolejnych punktów franczyzowych. Umowa na wszystkie punkty może jednak zostać podpisana tego samego dnia.
  • Na którym etapie rozmów można otrzymać draft umowy franczyzowej?
  • Po przesłaniu dokumentów oraz wstępnej weryfikacji.
  • Czy muszę mieć doświadczenie w branży reklamowej lub posiadać wykształcenie związane z reklamą, aby otworzyć swój własny SklepReklamowy.pl?
  • Doświadczenie lub wykształcenie to czynniki bardzo mile widziane, jednak nie są czynnikami decydującymi. Każdy ma możliwość otwarcia własnego punktu franczyzowego, gdyż dzięki szkoleniu zostanie odpowiednio przygotowany do jego profesjonalnego prowadzenia.
  • Czy w mojej lokalizacji istnieje możliwość otwarcia SklepReklamowy.pl?
  • Jeśli jesteś zainteresowany otwarciem własnego punktu to dzwoń i sprawdzaj na bieżąco, jak wygląda aktualna sytuacja. Oprócz stale nowootwieranych punktów franczyzowych, posiadamy również działające już punkty do przejęcia. Zadzwoń i dowiedz się wiecej: +48 533 20 9000
  • Dlaczego w obecnej sytuacji ekonomicznej warto zdecydować się na samozatrudnienie?
  • To najkorzystniejsza forma, bowiem masz pełną kontrolę nad swoim życiem i to Ty decydujesz, jak wiele czasu poświęcisz na rozwój swojego punktu franczyzowego poprzez odpowiednie zaangażowanie oraz reklamę. Zapotrzebowanie na usługi i produkty reklamowe stale wzrasta, a będąc częścią ogromnej sieci Twój klient otrzyma dostęp do możliwie najniższych cen.
  • Jaki jest całkowity koszt inwestycji związanej z utworzeniem własnego punktu franczyzowego SklepReklamowy.pl?
  • Całkowity koszt to 19.999 pln brutto. W cenie tej jako Franczyzobiorca otrzymujesz wszystko „pod klucz”. Twoja dodatkowa inwestycja to jedynie wynajem lub utrzymanie własnego lokalu i pracowników.
  • Jakie są zalety koncepcji systemu franczyzowego SklepReklamowy.pl?
  • – najlepsza i najtańsza oferta franchisingowa w Polsce,
    – największa franczyzowa sieć reklamowa w Polsce,
    – pełna wizualizacja Twojego lokalu,
    – najnowocześniejsze strategie sprzedażowe,
    – darmowy pakiet STARTOWY z próbkami produktów,
    – pełne wyposażenie punktu franczyzowego zgodne ze standardami SklepReklamowy.pl,
    – materiały reklamowe promujące Twój Oddział,
    – wsparcie techniczne i merytoryczne,
    – pakiet bezpłatnych szkoleń dla wszystkich pracowników,
    – liczne promocje.
  • Jakie warunki muszę spełniać, aby przystąpić do sieci franczyzowej?
  • Ukończone 18 lat, własna działalność gospodarcza, kapitał inwestycyjny w kwocie 19.999 pln.
  • Jakie powinien wyglądać idealny lokal pod kątem wielkości i położenia?
  • Idealny lokal powinien znajdować się w centrum danej miejscowości lub też w często uczęszczanych kompleksach sprzedażowych (centra handlowe). Wielkość zależna jest od Franczyzobiorcy. Może to być przestronny lokal lub też mała wysepka handlowa.
  • Jakie wsparcie zapewnia Franczyzodawca SklepReklamowy.pl w czasie trwania umowy?
  • Sieć franczyzowa SklepReklamowy.pl w czasie trwania umowy zapewnia swoim Franczyzobiorcą stały dostęp do sprzedaży tysięcy produktów w możliwie najlepszych wariantach cenowych, cykl bezpłatnych szkoleń dla pracowników, stałą pomoc techniczną i merytoryczną.
  • Na ile lat podpisywana jest umowa franczyzy? Co dzieje się po jej zakończeniu?
  • Umowa franczyzy zawierana jest na okres dwóch lat. Po tym czasie, jeśli obie strony wyrażą chęć dalszej współpracy, podpisywany jest stosowny aneks przedłużający.
  • W jakich krajach działa SklepReklamowy.pl?
  • Polska, Niemcy (2014 r.)
  • Czy otwarcie punktu związane jest z jakimkolwiek ryzykiem?
  • System jest na tyle sprawdzony, aby możliwie jak najbardziej ograniczyć Twoje ryzyko. Jedynie małe zaangażowanie Franczyzobiorcy w lokalną świadomość istnienia punktu franczyzowego, może spowodować niskie dochody.